helme
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رصيد فودافون ببلااااااااااااااااااااااااااااااش الكود الحقيقي ادخل بسرعه قبل الحذف

4 مشترك

رصيد فودافون ببلااااااااااااااااااااااااااااااش الكود الحقيقي ادخل بسرعه قبل الحذف Empty رصيد فودافون ببلااااااااااااااااااااااااااااااش الكود الحقيقي ادخل بسرعه قبل الحذف

مُساهمة من طرف Admin الخميس نوفمبر 20, 2008 7:46 pm

خلى رصيدك موبيلك 300جنيه لو انت فودافون
عايز تجيب رصيد ببلاش من فودافون وكمان هتبعت رسايل ببلاش وهتتكلم دولى وكمان هتشترك فى خدمه لو رصيد عدى 100دقيقه ممكن
تكسب هدايه من شركت فودافون انا جبتلكو الطريقه مجربه وشغاله 100/100
هالكو ازى هيه عباره عن صغره فى شركت فودافون كل الى عليك هتكتب الشفره دى على موبيلك وهدوس اتصال بعد ما تكتبها هتلاقى موبيلك بيتصل ب868 عادى استنه شويه وبعدين اقفل المكلمه هتلاقى بعد دقيقه بالكتير رساله وصلتلك على الموبيل متفتحااش اوعى تفتحا كرر العمليه دى 4 مرات وفى كل مره هتتبعتلك رساله تكنسلها متمسحاش وبعد ما تعملها اربع مرات خش على الرسايل ومتفتحاش لالالالا امسحا من بره علطول وجرب تتصل بواحد صحبك اوى اى حد وبعد ما تخلص المكلمه اتصل 868واعرف رصيدك كام هتلقيه وصل الى 300جنيه ولو عايز تعملها تانى لازم تشحن كارت شحن اى فاه ومش هيخصمو منك حاجه يله جرب الرقم اهوه

وعشان تكتب حرف البى الى فى الكود دوس على زرار النجمة 3 مرات لحد اما يظهر حرف البى
او خليك دايس مترفعش ايدك من على زرار النجمه هتلقيه كتب حرف البى

8
6
8
p
2
1
5
#
#
0
1
9
1
1
6
7
6
0
7
#

ثم اضغط اتصال
سوف يتم تشغيل الكود بالاتصال ب868 مباشرة بعد ادخال الكود انتظر
قليلا وانظر الى الشاشه سيقول جاري الأرسال عندما يقول تم الأرسال اغلق المكالمه بسرعه واعملها زى ما قلتلك 4 مرات بس
مشكووووووووووووووووورين

Admin
Admin
الأدارة
الأدارة

https://helme.hooxs.com

رصيد فودافون ببلااااااااااااااااااااااااااااااش الكود الحقيقي ادخل بسرعه قبل الحذف Empty رد: رصيد فودافون ببلااااااااااااااااااااااااااااااش الكود الحقيقي ادخل بسرعه قبل الحذف

مُساهمة من طرف احمدالعزوني الجمعة نوفمبر 28, 2008 1:56 pm

غلط غلط غلط غلط غلط عملتها مره واحده وكان معاي 30قرش بس وراحووووووووووووووووووووووووووووا ومكنش في اي حاجه من تم الارسال ولا حاجه هضطر اشحن كارت تاني شكرا هههههههههههههههههههههههه
احمدالعزوني
احمدالعزوني
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

رصيد فودافون ببلااااااااااااااااااااااااااااااش الكود الحقيقي ادخل بسرعه قبل الحذف Empty رد: رصيد فودافون ببلااااااااااااااااااااااااااااااش الكود الحقيقي ادخل بسرعه قبل الحذف

مُساهمة من طرف cute mano الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 2:11 pm

هههههههههههههههههههههههههه احسن ياحمد هى دى نهاية النصب lol!
cute mano
cute mano
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف احمدالعزوني الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 2:19 pm

نهاية النصب هو انتي شيفاني انا الي عملتها ولا ايه لا والله ابدا انا غلبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان هههههههههههههههههههههههههههههههه
احمدالعزوني
احمدالعزوني
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف cute mano الأربعاء ديسمبر 03, 2008 2:29 pm

ههههههههههههههههههههه اه غلباااااااااااااااان اوى ومجربتهاش خالص انت هتقولى احنا اساسا مش محتاجين الرصيد طبعا لان موبايلاتنا بزنس ياحمد زى مانت عارف وبالأماره مبتستخدمش كلمنى شكرا ولا سلفنى شكرا ,خلى الطابق مستور ياحمد
cute mano
cute mano
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف Nanno الخميس ديسمبر 04, 2008 12:23 pm

ههههههههههههههههههههه جامدة ياmano شكرااا كتيرا يامحمود بس انا معايا رصيد يكفى لسنة Smile Smile
Nanno
Nanno
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف احمدالعزوني الخميس ديسمبر 04, 2008 3:16 pm

ايوه ياعم الله يسهلكم ويسهلي انا كمان وكويس اووووي اني فودافون هههههههههههههههههههههه
احمدالعزوني
احمدالعزوني
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف Admin الإثنين ديسمبر 29, 2008 8:02 pm

ربنا يزيدك يا Nanno بس انا بجد و معايا ألفين جنيه رصيد مش هيكفوني 3شهور بصراحه الشركه مفلساني منهم لله اللي أخترعو الموبيلات
Admin
Admin
الأدارة
الأدارة

https://helme.hooxs.com

- مواضيع مماثلة