helme
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟

quiet angel
Admin
cute mano
taison
8 مشترك

مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟ Empty مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟

مُساهمة من طرف taison الجمعة أبريل 11, 2008 1:21 pm

انا النهاردة عايز اسألكم سؤال انا شايف ان اجابته مش هتكون سهلة

مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟

ياريت كلنا نرد علي السؤال ده ونقول ليه احنا اخترنا اجابتنا اذا كان الحبيب ام الصديق
taison
taison
مساعد مدير
مساعد مدير

مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟ Empty رد: مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟

مُساهمة من طرف cute mano الجمعة أبريل 11, 2008 5:38 pm

بجد يابرنس سؤال مهم جداا وصعب جدااااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااااااااا وانا رايى ان الاتنين اختيارهم صعب ليه؟ لان الصديق بيكونلك نفسك وهو اللى بتكبر معاه وبتعيش معاه لاحظات حلوة ولاحظات صعبة وبالتالى انا شايفة ان اختيار الصديق هو الاساس لان مرحلته بتبتدى قبل الحبيب ولو انت نجحت ان تختار الصديق الصح تدريجى هتوصل للحبيب الاصح وده لانه بيشاركك التفكير عشان تعرف اذا كان الشخص ده ينفع يكون حبيب او لا لكن لو معرفتش تختار الصديق اكيد كل حاجة فى دنيتك هتتلخبط وممكن متقدرش توصل للى بتتمناه. Embarassed Very Happy [i]
cute mano
cute mano
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟ Empty رد: مااصعب اختيار الصديق ولا اختيار الحبيب؟؟؟

مُساهمة من طرف Admin الجمعة مايو 02, 2008 6:18 pm

انا رأي ان أختيار الحبيب أصعب لأن الحبيب المفروض أن يكون في جواز وحياة صعب تصلحها لو غلطت اما الصديق لو غلطت في اختيارة سهل تغيرو و سهل كمان متصحبش خالص
Admin
Admin
الأدارة
الأدارة

https://helme.hooxs.com

مُساهمة من طرف quiet angel الأحد مايو 04, 2008 4:07 pm

انا راى ان الانسان مش دايماا بيختار حبيبه هو ساعات بيقابله و لو بيحبه بيتغاضى عن حاجات كتير فى
لكن الانسان دايماا بيختار اصدقائه ويتحمل مسشؤليه الاختيار ده علشان كده اكيد اختيار الصديق اصعب بكتير
quiet angel
quiet angel
مشرف القسم الأسلامي
مشرف القسم الأسلامي

مُساهمة من طرف hlmee الثلاثاء مايو 27, 2008 1:02 pm

على حسب الموقف بردو وعلا حسب الحبيب بردو ياميرو
ممكن الصديق يبقى غلط
او ممكن الحبيب يبقى غلط
الأجابه صعبه اوى
hlmee
hlmee
امبراطور
امبراطور

مُساهمة من طرف body c السبت يونيو 21, 2008 7:38 am

الاجابه صعب اه بس الاساس الصديق لان الصداقه ممكن تتحول الى حب ولاكن الحب لا يمكن ان يتحول الى صداقه مرة اخرى lol!
body c
body c
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف emily الإثنين يونيو 23, 2008 5:30 pm

فعلا الاتنين صعبين جدا لانك عمرك ما بتعرف ان ده صديق من موقف ولا انه حبيب من موقف ده انت ممكن تعقد سنين وفاكر ان ده صديق صح وانك اخترت صح ويطلع اختيارك غلط او تبص انك لقيت حبيب وهو ده الحبيب المناسب وشايفة منه كل اللي بتحلم بيه وبالوقت الاقي في حاجات بيفقدها كنت فاكرة انها فيه على اساس انها متوافرة فاي حد فبصراحة يا جماعة سؤال محير والاتنين اختيارهم اصعب من بعض
emily
emily
نجمة المنتدى
نجمة المنتدى

مُساهمة من طرف Nanno الثلاثاء يونيو 24, 2008 9:42 am

انا فى راى اختيار الحبيب اصعب لان ده الى هتختاره ليشركك حياتك كلها Smile
Nanno
Nanno
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

- مواضيع مماثلة