helme
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ما هو الشئ الذى تفتقده فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

cute mano
body c
quiet angel
عمرو غيضان
taison
9 مشترك

ما هو الشئ الذى تفتقده فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty ما هو الشئ الذى تفتقده فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف taison الخميس سبتمبر 11, 2008 8:19 am

أن الدنيا لا تعطى للأنسان دائماً كل ما يتمناه فكلاً منا يفتقد شئ فى حياته ويتمنى أن يكون هذا الشئ موجود فى حياته لأنه يعتقد أن وجود هذا الشئ يسعده ويطفى على حياته سعادة ومعنى جديد .

فربما نفتقد

وجود شخص ما فى حياتنا

أو نفتقد حالة نفسية ما نعيشها

أو نفتقد مكان نتواجد به

أو نفتقد بيت بمواصفات معينه

أو الحــــــــــب

او الحنان

ربما نفتقد إبن أو إبنه

أو زوج

أو أخ أو أخت

او صديق

ربما نفتقد أستاذ

أوعمـــل

او شخص كان يملئ علينا الدنيا

أو ......... أو ........... أو ...........

أكتب الشئ الذى تفتقده فى حياتك فربما يكون هذا الموضوع مساعدة لكل شخص فى أن يتعرف على ما يحتاجه فى حياته حتى يسعى لتحقيقه .

أتمنى أن يعجبكم الموضوع

taison
taison
مساعد مدير
مساعد مدير

ما هو الشئ الذى تفتقده فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: ما هو الشئ الذى تفتقده فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف عمرو غيضان الخميس سبتمبر 11, 2008 7:16 pm

السلام عليكم
موضوع جميل ورائع والذى افتقده هو الحب الحمد لله انعم الله عليا بكل شى ولكن الشى الوحيد الذى افتقده الحب ربنا يكرمنى واحب والاقى الانسان اللى يحبينى
عمرو غيضان
عمرو غيضان
مشرف القسم الطبي
مشرف القسم الطبي

ما هو الشئ الذى تفتقده فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: ما هو الشئ الذى تفتقده فى حياتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف quiet angel الجمعة سبتمبر 12, 2008 2:46 pm

اموضوع هايل يا ميرووو وفعلا الانسان مش بياخذ ك شىء والحمد لله على كل شىء
بس انا ناقصنى الاحساس بالتفاهم بين الناس محتاجه حد يفهمنى ويتفاهم معايا ويحترم دماغى وعلى الاقل يفهمنى ويحترمنى
quiet angel
quiet angel
مشرف القسم الأسلامي
مشرف القسم الأسلامي

مُساهمة من طرف body c السبت سبتمبر 13, 2008 12:10 pm

موضوع هااااااااااااااااايل جدا اى حد ناقصله حاجات كتير اوى بس هوا مش حاسس غير بالى جواه او مبيحسش غير بالى باين
لاكن انا نا قصلى حاجتين من الى ظاهر هما لاول صديق صادق ميعرفش اى حد عشان مصلحته والحاجه التانيه حب ياخذنى تحت جناحه وفى حضنه ويخاف عليا بس انا بقول الحمد لله على كل حال لان ربنا شايفلى خير فى كدا lol!
body c
body c
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف cute mano الإثنين سبتمبر 15, 2008 7:17 am

الحمد لله على كل حال طبعا وفعلا الشيىء اللى انامفتقداه هو الحب والاحترام بين الناس والخوف على بعض فعلا الناس بقت وحشه اوى كل واحد همه نفسه بس وياريت سايب غيره فى حالة لا ده بيتمناله الاذى و.
cute mano
cute mano
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء سبتمبر 16, 2008 2:09 pm

انا بقى ناقصني ايه ؟؟؟؟ مش معقول ميكنش ناقصني حاجه بس انا رأي ان اللي ناقصني ان ربنا يكملي على خير مع الانسانه اللي اخترها قلبي بعد مشوااار طويل و بصراحه انا نفسي ده يحصل بسرعه لأني أكتر حاجه بتتعب في الحب ان حبيبك يكون في حته وانت في حته و تكون العلاقه اللي بينكو التليفون بس أدعولي ان ربنا يكملي على خير
Admin
Admin
الأدارة
الأدارة

https://helme.hooxs.com

مُساهمة من طرف taison الثلاثاء سبتمبر 16, 2008 7:07 pm

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب ياحودة
وانشاء الله مادام ناوى خير ربنا هيكرمك وتتم علي خير
taison
taison
مساعد مدير
مساعد مدير

مُساهمة من طرف Nanno الأربعاء سبتمبر 17, 2008 6:39 pm

موضوع جامد جداا ياميروو بس انا مش ناقصنى حاجة ممكن يكون ناقصنى حاجة بس معرفش الحاجة ديه بس انا بحمد ربنا على كل شىء واتمنى ان يوفق كل واحد منا فى الحاجة الى ناقصه
Nanno
Nanno
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف احمدالعزوني الخميس سبتمبر 18, 2008 6:08 pm

موضوع هايل بجد ياميروووووو ربنا يكملك الناقص بس الحمد لله يعني علي حد علمي مش ناقصك الحب ده كل الناس بتحبك ياجميل
احمدالعزوني
احمدالعزوني
جنرال ممتاز
جنرال ممتاز

مُساهمة من طرف semsema السبت أكتوبر 11, 2008 2:15 pm

انا كل اللى ناقصنى انى الاقى حد اقدر احبه واديله كل الحب فى الدنيا واكيد برضه نفسى الاقى حد يحبنى ويقدرنى ويحترمنى Embarassed Embarassed
semsema
semsema
عضو نشيط
عضو نشيط

بطاقة الشخصية
ألعب: 2

- مواضيع مماثلة